Choroby autoimmunologiczne: Diagnoza, leczenie i zarządzanie
Promocja jest przynoszącą efekty postacią namówienia nabywcy do zaciekawienia towarem, usługą albo logotypem. rozpowszechnianie oraz nakłanianie do zainteresowania na dany towar to reklama. Jest ona ukierunkowana tylko na interesy danej firmy – sprawdź ANCHOR. Oznacza to, że produkując, a potem emitując krótki film promocyjny, można jedynie zachwalać, zachęcać i przedstawiać towar swojej marki, nie porównując z tym samym towarem innego producenta. Tak wyglądająca forma prezentacji jest zakazana. Nie wolno prezentować marki rywalizującej w swojej reklamie, bez uwagi na to, czy chcemy wyłącznie o niej nadmienić, czy również, co jest niedopuszczalne zniesławić konkurującą na płaszczyźnie rynkowej jednostkę lub jej produkt. Można za to użyć sformułowania o bezkonkurencyjności własnego wyrobu porównaniu do pozostałych, bez podania praktycznych konkurentów. Łatwiej to tłumacząc,można o swoim wyrobie twierdzić czy pisać, iż jest on bezkonkurencyjny w branży, że jest numerem jeden, że jedynie ten towar spełni oczekiwania klienta. nie wolno tutaj uciekać odprawdy, ale właśnie ta forma jest legalna.
1. Przewodniki
2. Kup teraz
4. Kliknij
5. Kontynuuj