Rola polityki antymonopolowej w zapewnieniu konkurencji na rynku.
Interesując się zakupem oryginalnych mebli do naszego mieszkania przeglądamy rozmaite ulotki, katalogi, broszury, a w większości wypadków wykorzystujemy z ofert przedstawianych w Internecie. Tutaj warto poruszyć kłopot marketingu. Jakim sposobem najlepiej zachęcić kontrahenta do zakupu? Ewidentnie prezentując opcję, która prezentuje się atrakcyjnie pod kątem wizualnym i estetycznym. Co zatem jesteśmy w stanie odnotować i wziąć pod szczególną uwagę? Niech za wzór posłużą nam sprzęty meblowe rodzaju ANCHOR. Widzimy na zdjęciu ciekawy zestaw, w skład jakiego wchodzą interesujące nas przedmioty. Niemniej jednak by wrażenie było bardziej wartościowe, do kompletu dodaje się różnorodne elementy, jakie nie wchodzą w skład danego zestawu, a wspólnie tworzą atrakcyjną całość, jaka nam się może podobać. Może to być stolik do pokoju, lub ława, ale to, że znajduje się na nim ładny obrus, serwetka, czy finezyjny wazon z kwiatami wpływa jedynie na należącą do nas wyobraźnie, ponieważ przy zakupie już nie dostaniemy tych dodatkowych przedmiotów. Jednakowoż może to być także meblościanka, gdzie widnieje telewizor, jakiego na końcu i tak nie dostaniemy. Może nam to pomóc, przekazać jakieś wyobrażenie, zasugerować ciekawe rozwiązanie, niemniej jednak przede wszystkim ma na celu oddziaływać na nas, jak na ewentualnych, przyszłych klientów.
1. Produkty
2. Tutaj
3. Sposoby na
4. Dołącz teraz
5. Portfolio